Pagina's

zondag 10 april 2011

Een drieling :Amélia, Adriana en Alexia

25 opmerkingen:

  1. Wat schattig!!!!!!!! Is daar een patroontje van? Zo ja, wil je me dat laten weten? Vast bedankt.

    Liefs, Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leukerds, heb je daar een patroontje van te koop???

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi breimaan,

    heb je het patroon van de meidendrieling evt te koop?
    mijn achterbuurtje is in blijde verwachting......
    je hebt superleuke dingen....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. is dit patoon ven de drieling ook te koop graag zou ik ze zelf willen haken met vriendelijke groet grada g.a.vandijk@online.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schatjes erg mooi gehaakt...Kan ik ze ergens kopen?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben nu met je perfect omschreven haakpatroon van de poppen van Arne en Carlos bezig. Als volgend project zou ik heel graag als meerling mama aan de 3-ling willen beginnen. Heb ik de mogelijkheid het patroon van je te kopen?

    Hartelijke groetjes,
    Dinie

    b.vd.werf at chello punt nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hallo breimaan
    zou ik van u het patroon mogen kopen van de 3 kinderen van maxima ,ik vind ze zo leuk .Ik zil ze haken voor me kleindochter .Zou u mij dat willen laten weten .
    alvast heel erg bedankt .groetjes van truus .

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
  8. Wat een geweldige poppen drieling, ik ben er helemaal weg van. Heel graag wil ik het patroon van je kopen als dat kan. ik stuur je even een mailtje

    Liefs Jann

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke poppen drieling.Ik zou graag het patroontje willen.Zijn ze ergens te koop? of weet iemand eraan te komen?

    Alvast heel erg bedankt!
    Groetjes Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een leuke drieling,heb je daar ook een patroontje van ,zou ze graag willen haken

    liefs grada

    BeantwoordenVerwijderen
  11. waar kan ik het patroon van de drie meisjes bestellen.
    ze zijn geweldig,

    Groetjes Thea
    stotijn.thea@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. zou graag de drieling willen aub jany59123gmail.com

      Verwijderen
  12. Zou zo graag de drieling willen haken , heb je daar een patroon van en kan ik die ook kopen vandijkga@telfort.nl groetjes grada

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ik wil ook graag het patroon kopen vaN DE BABY DE DRIELING EN de poppen van Arne en Carlos. Hoe kan ik die bestellen? R. Adema amy55jaantje@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. goede morgen, waar kan je het patroontje hiervan kopen?
    graag reactie familiemuskens@home.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Kunnen wij deze leuke drieling adopteren in onze kinderopvang? Waar/hoe kunnen we dit patroon vinden/kopen a.u.b.? ingeeeckhout2@telenet.be

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw !!!! Super mooi
    ik zou ook wel willen weten of er een patroon van is
    mirella_bodewes@ziggo.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ik zou graag hetpatroon willen hebben van depop links voor, met het witte jurkje, kan ik deze ergens bestellen? Graag een mailtje naar ejca.brouwer@ziggo.nl
    Groetjes, Edith.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. I would love to buy this pattern if it is available. I am also interested in the infant that you show in your blog. It just says baby. What wonderful pattern. I am a crocheter and the these are adorable. Contact at ajwinterton@juno.com

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ik zou ook graag willen weten waar dit patroontje te koop is a.u.b mail me op. m.p.m-hendriks@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  20. ooo wat leuk kun je me mailen waar ik dit patroon kan downloaden willeke43@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo Breimaan de gehaakte drieling kan ik daar een patroon van krijgen of kopen of in welk haakboek ze staan zou u mij dat willen berichten

    BeantwoordenVerwijderen