Pagina's

vrijdag 29 juli 2011

Mijn eerste sokken

Nadat ik een leuk boekje had gekregen waarin staat hoe je sokken moet breien,
ben ik het ook maar eens gaan proberen.
Met hulp van een ervaren sokken-breister dus maar eens aan de slag gegaan.
En zie hierboven het resultaat : de grote en de kleine hiel heb ik al gehad.
En wat ook lastig is, is breien met vier naalden.
Maar van mijn sokken-brei-juffrouw moet ik het eerst leren op vier naalden.
(Daarna ga ik het toch stiekem doen met een rond breinaald  )
En dan maar hopen dat ze passen......

6 opmerkingen:

  1. Dat worden al mooie sokjes.
    Knap hoor voor de 1 ste keer,als je het eenmaal onder de knie hebt word het een echte verslaving.
    Ik brei ze ook op 4 naalden veel brei plezier verder aan deze sokken.
    Groetjes Hetty.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zien er al mooi uit :) Wie gaat ze dragen? groetjes Francien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vandaag gespot bij Zeeman, hippe sokken breiboekje, groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed hoor! die muisjes zien er ook zo schattig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik heb ook net geleerd sokken te breien maar dan met 5 naalden.
    is helemaal niet moeilijk
    met het boekje :zo brei je sokken
    groetjes roos.

    BeantwoordenVerwijderen