Pagina's

woensdag 29 februari 2012

Ik heb een award gekregen.....

                                     
Ik ben nog niet zo lang aan het bloggen en moet nog een beetje ontdekken hoe het allemaal gaat, dus was de verrassing des te groter toen ik deze award kreeg van Meijra.
Dank je wel!
Meijra haar blog vind je hier: http://hobbysmeijra.blogspot.com
Meijra kan erg mooi breien. Je pagode muts vind ik geweldig ! Maar ook je dekens zijn erg mooi.

De liebster blog award.
De regels :
* Zet de Award op jouw blog.
* Vermeld de gever van de Award met link.
* Geef de Award door aan 5 bloggers (met minder dan 200 volgers) door hun naam + blog met link te vermelden.

Ik ga er even een nachtje over slapen en dan ga ik morgen de award doorgeven aan 5 andere bloggers....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten