Pagina's

maandag 19 maart 2012

And the winner is....


Gister heb ik voor het eerst meegedaan met de “Link your stuff” van Annemarie
Het werkt ongeveer zo:
Op zaterdag  kun je iets plaatsen op de blog van Annemarie:
                                     
                                                 Annemaries haakblog

Daarna moet je een link in vullen naar een blogbericht  waarop jouw zelfgemaakte
creatie staat.
Je kunt op zondag stemmen op de bijdrage die jij het leukst vindt.

De winnaar komt met een foto en een link op haar blog bovenaan het blogbericht
van de volgende Link Your Stuff.  Iedereen die haar blog bezoekt mag stemmen.
Mijn breivriendin Francien had het al eens eerder gedaan en vond het heel grappig.

Toevallig had ik net mijn “haasje in mandje” klaar, dus die foto heb ik gelinkt op de blog van Annemarie.

Zondag avond had ik twee “votes”  gekregen. Één van Francien en één van mijn dochter. Haha, dat was een klein beetje vals spelen misschien.

Het is een leuk idee zo’n “link your stuff.” Wel jammer dat er een competitie element inzit. Ik zag zoveel mooie creaties en die hadden helemaal geen “vote”.

Maar wat ik het aller leukste vind aan dit gebeuren, is dat iedereen die op jouw foto klikt op jouw blog komt. En zelfs misschien even een berichtje achter laat.

Zelf heb ik ook weer veel nieuwe ideeën opgedaan  van de sites  van andere bloggers.

Misschien doe ik volgende keer wel weer mee :
Het gaat tenslotte om het spel en niet om de knikkers, toch?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten