Pagina's

vrijdag 11 mei 2012

Het zusje van de pixie doll...

Op de markt vond ik wat geschikte lapjes stof voor een poppen-garderobe.




En zondagmiddag heb ik mijn naaimachine uitgegraven uit de kast om een jurkje te naaien.



Het was erg lang geleden dat ik de naaimachine heb gebruikt. Maar tot mijn verbazing deed hij het direkt. Na enig oefen en drie keer opnieuw beginnen is dit het resultaat:

                                     


Voor een geoefende naaister is het, denk ik, "broddel-werk", maar ik ben er best wel trots op :)  De poppenzusjes waren er ook tevreden mee : Dus hier zijn nog een paar foto's





                                  






7 opmerkingen:

  1. Nou het ziet er mooi uit hoor!

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oohhhh.... wat is ze leuk geworden joh! Enig! En.. de smaak van het naaien ook weer te pakken gekregen? groetjes Francien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zag deze schatjes op "haak maar aan" en kom hier inderdaad aanhaken, want je hebt een leuk blog met heel mooie creaties die ik graag wil volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het helemaal geweldig hoor en ze ziet er heel leuk uit en haar zusje ook. Knap gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful as always Hélėne - I've added your picture and blog link to my blog and dolly community pin board...
    Claire x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. These are adorable! I am making the baby doll at the moment. I have a question, how did you do the mouth? Did you sew it on after stuffing the head, how did you secure the thread, and what yarn/thread did you use?
    Hope I haven't overwhelmed you.
    Jo

    BeantwoordenVerwijderen