Pagina's

dinsdag 1 mei 2012

Pixie Doll

Ik ben een fan van Claire Garland. Zij maakt zulke leuke gebreide poppen.
Een paar jaar geleden kocht ik dit  boek van haar :


Het zijn poppen met "spagettie" benen en armen. Toen ik laatst wat aan het rond kijken was, kwam ik op het blog van Claire terecht: Zij had en een aantal andere poppen ontworpen. Ik heb de patronen besteld en aan het breien geslagen. En zie hier het resultaat:


                                                     
Het zusje van deze pop is ook bijna klaar. Ze heeft alleen nog wat kleertjes nodig. En dan mag zij ook op de foto :)

6 opmerkingen:

  1. Gorgeous Hélène - I've pinned her onto Dolly Community http://pinterest.com/clairegarland/ (hope you don't mind?)
    Just so lovely - well done!
    Claire x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een hele leuke pop! Heel mooi! Misschien leuk om ook op haakmaaraan te plaatsen!Ik ben fan van je! en je volger! groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhh ik wou dat ik kon breien...
    Prachtig !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schatje zeg, ik ben heeeeel nieuwsgierig naar het zusje:) en wat zij aan heeft. groetjes Francien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige dingen laat je zien...
    En dit is ook al weer zo'n lieverd.

    BeantwoordenVerwijderen