Pagina's

dinsdag 16 april 2013

Gehaakte haasjes en muisjes

Het is al weer een tijdje geleden dat ik wat heb geschreven op mijn blog.
Maar de tijd gaat zo snel en ik heb het zo druk, druk, druk......

Wanneer ik 's avonds thuis kom van mijn werk ben ik vaak te moe om aan een moeilijk "project" te beginnen. Maar afgelopen week heb ik een paar dagen vrij gehad en heb toen deze haasjes en muisjes gehaakt.



 
Vooral de muisjes zijn leuk om te haken.
 
Mijn volgend project zijn deze popjes. Het boekje heb ik gekocht bij de http://www.bookdepository.co.uk
De muisjes passen de kleertjes van de pop ook. Dus dat komt goed uit!



                                   
 


13 opmerkingen:

  1. de muizen en konijnen allemaal geweldig zo met die kleertjes

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh, die zijn heel mooi en zo schattig

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Wat leuk dat je mijn blog hebt doorbladerd... Jou blog is ook prachtig. Heb mij dan ook ineens lid gemaakt.
    De muizen die je hebt gehaakt en de kleedjes er bij... mooi hoor. Zijn de muizen een eigen creatie?
    Grtjs
    Daniëlle (danjelspoppenblog)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superschattige muisjes en haasjes en dan die kleedjes, geweldig! Eigen creatie? En voel je niet schuldig, niet iedereen heeft evenveel tijd om te hobbyen en het is geen verplichting, maar iets leuks dat je met anderen kan delen!
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohh... wat een poepies:) Helemaal weer leuk! groetjes Francien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beide Pärchen sehen schön lustig aus.

    Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, wat zijn ze leuk allemaal maar vooral die haasjes stelen mijn hart.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige haasjes en muisjes!!!

    Groetjes, Poekie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg leuk, is het patroon beschikbaar?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo,

    Prachtige breiwerkjes ! Ik ben volger van je geworden .

    Groetjes, Jaimie
    http'//handmadebyjaimie.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke muisjes zijn dat geworden. Dit nodigt uit om ze zelf
    ook te haken. Is er een patroon van?

    groetjes anja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk blog is dit :D mooie creaties heb je gemaakt.
    Ik ga je volgen :) nu eerst even verder neuzen.
    Liefs, Antoinette
    http://justmadewithlove.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen