Pagina's

vrijdag 31 mei 2013

Origami ster

Francien (  http://franciens-haakwerk.blogspot.nl ) heeft mij geholpen met het maken van een origami ster. Op haar site staan foto's van hoe het allemaal moet, maar zo samen aan de tafel met een kopje koffie/thee erbij is toch wel heel errug gezellig.
En onder het vouwen hebben we heel wat afgekletst. Met het gevolg dat mijn ster er soms een beetje anders uit ging zien dan de bedoeling was, haha. Maar met de geduldige uitleg van Francien is het me toch gelukt!
Van Francien kreeg ik mooi papier om mee te vouwen, maar omdat ik nog in de oefen fase zit heb ik gewone vouwblaadjes genomen.
Morgen ga ik met het mooie papier beginnen, want het is mij nu gelukt om in één keer een ster te maken. :) 

En zie hieronder het resultaat  van een ochtendje frutselen samen:

 
 


 



 
len

5 opmerkingen:

  1. Mooi! Ik heb er ook 1 gemaakt aan de hand van Franciens beschrijving op haar blog :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja hoor, zo mooi. en dan gaan ze nog mooier worden met ander papier...
    Ben benieuwd, laat maar komen.
    Grtjs en fijn weekend
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk hoor, het ziet er al heel mooi uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke sterretjes, maar origami is niet echt aan mij besteedt! Ik heb al teveel andere hobby's waar ik niet genoeg tijd voor heb. Dus dit laat ik aan jou over, jij hebt er duidelijk wel aanleg voor hoor!
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke inspirerende freubelblog!
    Ga je vaker bezoeken!
    (ben gelijk maar volger geworden)

    Groetjes Joke
    (Elfi-Jo)

    BeantwoordenVerwijderen