Pagina's

zondag 10 november 2013

Poezen en katten breien


Met Francien ben ik naar de Creadoe in Utrecht geweest. Dit jaar waren er niet alleen stands waar je spulletjes kon kopen om kaarten te maken, maar ook was er veel op het gebied van breien en haken. Nou heb ik mijzelf een verbod opgelegd om wol te kopen , maar kijken met de handen op de rug was ook leuk !
Maar waar wij allebei echt blij van werden waren de brei- en haakboeken. We hebben dit boekje gekocht, want dat konden we echt niet laten liggen :
 

Dit poesje heb ik gebreid met een patroon uit het boekje:
 
 

5 opmerkingen:

  1. Een heel leuk boekje lijkt me en ik als poezenfan ben helemaal weg van het poesje dat je er al uit maakte!! Echt een schatje!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhhhhhhhh, wat een schatje is het geworden zeg! Helemaal leuk, komt er nog een speelmaatje bij? groeten Francien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattig!! daar zal je veel plezier aan beleven!

    BeantwoordenVerwijderen