Pagina's

zondag 16 februari 2014

Wol enzo

Een paar maanden geleden ben ik met al mijn hobby spullen verhuisd naar een andere ruimte in huis. Door de jaren heen heb ik veel wol gekocht, maar ook gekregen.
En ja, toen ik ging verhuizen kwam ik dus een heleboel wol tegen.
Eerst heb ik alle wol die ik dacht niet meer te gebruiken in grote tassen gedaan.
Afstand doen van al die  wol was best wel moeilijk :).
Ik heb Zuster Marie-Liduine gebeld en gevraagd of zij de wol wilde hebben.
Verleden week vroeg zij of ik bij haar langs wilde komen.
Dit heeft zij allemaal van de wol gebreid en gehaakt:

 
Ik vind het echt geweldig!
Ondertussen zijn de truitjes, dekentjes en poncho's met een vrachtwagen
op weg naar een kindertehuis in het buitenland.



3 opmerkingen:

  1. Altijd leuk als er met je weggegeven wol toch nog iets leuks wordt gedaan voor het goede doel!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw dat heeft een mooi doel gekregen !
    Breimaan, verrassing, kijk even op mijn blog http://justmadewithlove.blogspot.nl/2014/02/uitslag-give-away.html

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat goed dat jou wol zo een mooi doel heeft gekregen !!!
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen