Pagina's

donderdag 8 mei 2014

Mr Toots



Mijn zoon vind dit tekenfilm figuurtje helemaal geweldig.
Het is een heel slim beestje dat veel over computers weet. 
Eerst dacht ik dat het een hondje was, maar nee, het is een konijn.

Lieve moeder, wil je Mr.Toots even voor mij namaken? vroeg ie.
Naaien is niet mijn beste ding, dus waarom niet gehaakt?
En voila, hier is mijn Mr.Toots. :



Mijn zoon heeft hem nog niet gezien. 
Zondag komt hij thuis van een studiereis, 
dus ik moet nog even wachten op zijn reactie :)


7 opmerkingen:

  1. wat is ie leuk geworden, daar gaat je zoon vast heel blij mee zijn. knap gedaan hoor!!

    groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal goed, die valt vast in de smaak :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waar moeders al niet goed voor zijn! Ik moet zeggen dat ie heel goed gelukt is, petje af.
    Greetzz MG

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi, nou, die gaat hij helemaal leuk vinden hoor! Ik kende die Mr. Toots nog niet, aangenaam kennis te maken dus:)) groeten Francien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Amaai, jij kan dat nogal! Lijkt er sprekend op.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij ziet er geweldig uit! Echt helemaal gelijkend op zijn voorbeeld! En jij tovert dit zomaar uit je haaknaald??? Hier scoor je zeker goede punten mee bij je zoon :-)
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen