Pagina's

maandag 4 mei 2015

Aardbeien van papier

                      Het is bijna weer aardbeientijd. In veel winkels zijn ze al te koop.
                 Heerlijk, een beschuitje met aardbeien, daar kom ik mijn bed voor uit :)

                                           

                     Deze papieren aardbeien heb ik cadeau gegeven aan een andere
                     aardbeien-liefhebster. Helaas kon ik geen aardbeien snoepjes vinden bij Apie,
                     maar een bonbon past er ook in.

                                        




      


                     Het voorbeeld van deze heerlijke aardbeien staat  ergens op Pinterest.






9 opmerkingen:

  1. Hoi hoi, wat zien die er leuk uit! Leuke weggevertjes:)) groet Francien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er smakelijk uit! Ook al zijn ze papier!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er smakelijk uit! Ook al zijn ze papier!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hé, wat leuk, die heb ik ook eens gemaakt als traktatie :-) Die van jou zijn wel heel erg mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die zijn super leuk! Inderdaad leuk als traktatie oid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superlekker, aardbeien, ik wacht op die van onze tuin, ze staan momenteel in bloei, nog even geduld dus. Je papieren versie is wel heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. So cute strawberry!!!
    Hey (•̀ᴗ•́)و ̑̑ I'm new here~~Play Archeage?Follow 2archeage

    Archeage Gold ------ Buy Archeage Gold

    BeantwoordenVerwijderen
  8. This is the precise weblog for anybody who needs to seek out about this topic. You notice so much its almost arduous to argue with you. You positively put a brand new spin on a subject that's been written about for years. Nice stuff, simply nice!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie blogje ! ik zag u via andere blogster, ik volg meestal
    blogjes dat dezelfde hobbys als ik delen, bedankt voor het delen
    Fijne dag☀️

    BeantwoordenVerwijderen