Pagina's

maandag 24 augustus 2015

South Bay shawl

Een collega had een prachtige South bay sjaal gehaakt met Unicat garen. Met de herfst in aantocht kan je zo'n sjaal goed gebruiken.Ik heb Fenna garen gekocht bij de Wibra en ben aan het haken gegaan. Natuurlijk had ik weer te weinig wol gekocht en ben ik drie Wibra's langs gefietst om nog een zelfde kleur wol te kopen. Dus : als je deze populaire omslagdoek wilt haken, je hebt toch wel 600 gram nodig of ongeveer  900 meter wol. Even googelen en je vindt het patroon. Het originele, Engelse patroon is te vinden op www.Lion brand@com.







4 opmerkingen:

  1. Hoi hoi, wat een leuke kleuren combi is dit garen zeg, een heerlijke stola geworden zo te zien! groeten Francien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Moii zeg met dat garen van de Wibra. Ik heb het ook gekocht en ik ben nu een omslagdoek aan het breien. Ik hoop dat hij net zo mooi wordt als deze:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoeveel kilometers heb je gefietst? Of zaten de Wibra's dicht bij elkaar in de buurt? Fijn dat je nog een bol hebt kunnen vinden zodat je de omslagdoek af kon maken. Het ziet er prachtig uit!
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fennagaren blijft mooi, helaas vindt je het hier zelden of is het meteen uitverkocht. Maar jij hebt ook aardig moeten rondfietsen om toe te komen voor je sjaal. Maar hij is dan ook prachtig geworden!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen